[ Mrs. Owner]

d.i.s.e.m.b.e.r

DisEmber
selamat dTg dISEMber..
Dalam diam da cecah seBulan da RMBuT AK NiE hAH..
da cecah sebUlan gak ak knl si gemOk~
dan da seBulan da.. bLog nie wUjud..~ngeeeeee~ (~_^)Y
tooday! tamat sUDA RIWAYAT Novel yG ak dOk sbOk beli ritoo..
KIRIM KN AKu MALAIKATMU (MULIATI ABDUL)
(KAKI NOVEL)
sypnOsis:-

NURUL SyUHAIDA:" kehangatan rindu ini milikmu,firdaus".Rindu yang xpernah luput dalm sanubariku.kerana rindu itu menjadikan          ak lupa pada hakim disisiku. Lupa pada tanggungjawab yang telah diamanahkan padaku. Namun aku tidak mampu melupkan kesetian hakim kepadaku.

LUQMAN HAKIM: "aku tak mahu memaksa nurul". Dia juga punya hati.Punya perasaan. bukan boneka yang boleh diperlakukan begitoo dan begini~ aku menjunjung tinggi erti kemanusian dan cinta. kau harus mengerti cinta antara laki dan perempUAn tidak seharusnya dibias 'keterpksaan'. itu kerja gila namanya.

AHMAD FIRDAUS: : "Mencintai awak satu perkara baru dalam hidup saya". Menyayangi awk memberikan sejuta kebhgian. Lantas cinta ini mengajar saya erti hidup saling percaya mempercAyai. Nurul, selagi nadi masih berdenYut,aUra ini tetap milik mU..

Nie la sypNosis ckit tentg nOvel nie.. nOvel nie agk menarIk~ tp awl2 jln penceritaan die aGk slow CKIT.. tp still LEy gO on~ ahah! dan maMpU wt ak Menanges! prh cM AIR paip air mate ak KuOR.. MEMG SEDIH GILER~ INgTKN endinG hbis kt ctOoO jer, mcm biase..novel.endIng mestila happY endIng~ klO nk taw endIng bce la! hahaha.. nk tGk berair x mTE KoRG~haahahah 
berpUas haty dGn penUlisan MULIATI ABDUL. tHumbs Up! 
........................................
kehidUpan rinie cm bIase.. mkn+tdO+novel+jOg....
esOk???? xtaw la..hahah...esOk bermULE La nOvel bRu..karya DAMYA HANA~ SENAFAS RINDu....(MOOD:: novel)..
...............................................................
~eh lUpe plak! thanx tOO ECham! sbb anda jd OWg kesePulUh follower sy... sy menUngGu gak sape la Org ke-10..Upe yer kmoo..maceh k!~



No comments:

Post a Comment