[ Mrs. Owner]

si boneka !

i'm da good boneka right???
boneka yang bernyawa tapi xde perasaan...
boneka yang boleh tolak ke sana dan ke mari..
boneka yang hanya terbuka mata dan mampu tersenyum(smbil mata kelip2)..
boneka yang bila diperlukan die dicari,bila xnk die disimpan...
hye begini lah nasib si boneka
hdup seperti boneka,seperti hidup tanpa perasaan...
kalau saya boneka yang cntik..saya hanya perhiasan..,dipeluk,dilihat ketika cntik
pabila da huduh..saya tidak lagi diperlukan...
kejam yer si pemilik boneka...
jikalau kamoo seorang pemilik si  boneka..
sayangila die ketika ape ade yer die..
hargai la setiap detik yang diberi..
hadirkan la die di setiap detik dalm ingtan kamoo..
kamoo si pemilik boneka..hargai la selagi boneka itoo masih bernyawa, masih berperasaan..
ketika kmoo pergi die akan senyum..melambai..
dan bila kamoo berpaling die hanyala boneka yang kaku !
kerana boneka itoo "AKU"
ak hanya lah BONEKA....


"jangan salahkan sy bila sy pergi,tetapi..
salahkan diri awk  kerana  xreti nk menghargai"


TP
Andai ak aku diberi peluang untuk betol2 menjadi si Boneka..
ak nk jdi BONEKA yang mcm nie!

grrrr!!! hah!! takut x????
ahahahha...... CHUCKY!!! wanna play ?









No comments:

Post a Comment