[ Mrs. Owner]

FAKTA bukan AUTA !


assalamualaikum !hye readers !!!!!!!
da ari ke 20 kite berpose kan ??? dgn itoo ! tggl 10 ari lagi nk ngayer !!!!
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~ xsabar ! xsabar !!!!!!
sempena arinie (smbil senyuM2 comel)
saya ! telah memfaktakan diri saya dengan mengatakan saya budak pelik !
wuwuwuwuwwuwuuw~~~~~~ hahahaha !!
mereke diluar yg memberi penilaian terhadap budak pelik mcm saya ...
jom tengok ape la yg buat saya dilebal perempuan dan budak pelik tp wow ! !
(nak gak puji too++ekekekeee)
JOM !

  • saya seorang budak sport yang xsuke msk gym dan pergi men'jogging'kan diri
  • saya budak yang suke dgr orang bg ceramah a.k.a membebel tp xikot pun~hahahha
  • saya budak perempuan yang berfikir sehari xmkn nasi rase berat berkurang 1 kg~bygkn klo seminggu ! haha.....:)
  • saya budak perempuan yang xpernh pk nk kurus (sbb sy kurus,sy rse la)..tp !nk gemokkk !
  • saya budak yang naik jer mto,klo xmenyanyi xsah !
  • budak macam saya reti dgr msalah org (good listener la jawe ckp), tp hampeh bg nasihat..failed !!
hahha..pelik an ??jap ade lagi..

  • saya budak perempuan yg xske g shopping !beli yg ptt jer ! tp suke ikot shopping !
  • saya xsuke lelaki2 jiwang sbb sy rse diowg gedik sgt !
  • xsume perempuan suke lelaki buncit ! tp sy suke ! hahahahahaahha(bunceet too sexy woooookkk,)
  • budak perempuan yg geli dgn lelaki bdn kotak2 !! (blueeekkk)
ehhhhhhhhhhhhh !! adeh byk lak..lagi ?
  • saya mudah suke kat orang...tp ! sy xmudah nk jtuh cinta dan syg org !
  • sy seekor merpati ! nk dekat dpt... nk tgkap. soory babeh ! no ! :)
  • sgt nakal budak yer !degol bin degil ! ego ! tp . .penyayang !
  • menu ari2 nasi puteh sup ayam pun boley !
fakta ! bukan auta ! 
AUTA tentang diri saya ??
meh check2 cnie meh....(ajak2 kucing)
sy cntik ? nie auta! sbb sy comel ok !
sy baik ? ok ! nie sgt auta ! sy nkal la~~~~
sy pndai ? teeettt! auta ! sy kne usaha lebh br pndai !
ayu ??? too lagi auta !~~ sy sgt lasak dan gengster !
alim ?? maaf ! sy nie otak senteng !  bukan diketegori perempuan yg baik mcm kamoo gades2


itoola diri saya !!(eceh perasan lak dira nie! )
sedikit la fakta dan auta tentg diri pemilik blOg nie !!
 time nie memg tgh xde keje..asyik cite sal bnde2 ngarut jer..
bek cite sal diri sndri..ye x ?
sekurang2 yer...ne taw der lelaki2 kacak yg ganteng2 di luar sne...
mecari bakal isteri ciri2 cam saya nie kan !!eceh !!!!
hahahaha... !!!!
selamat membaca !!! holaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
astalavisata !! Assalamualaikum !




No comments:

Post a Comment